فقط 313 نفر

بیاید یک بار برای همیشه راهمان را انتخاب کنیم

فقط 313 نفر

بیاید یک بار برای همیشه راهمان را انتخاب کنیم

فقط 313 نفر

He is very kind

his name is sun of man

his name is The second Mohammad

به امید روزی که درکنارش برای سلامتیش دعا کنیم نه در انتظارش«الهم عجل لولیک الفرج»


»»
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ ، وَشٰایَعَتْ وَبٰایَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً ««





شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِکَةُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ [٣:١٨]
خداوند، (با ایجادِ نظامِ واحدِ جهانِ هستی،) گواهی می‌دهد که معبودی جز او نیست؛ و فرشتگان و صاحبان دانش، (هر کدام به گونه‌ای بر این مطلب،) گواهی می‌دهند؛ در حالی که (خداوند در تمام عالم) قیام به عدالت دارد؛ معبودی جز او نیست، که هم توانا و هم حکیم است.
﴿١٨﴾

إِنَّ الدِّینَ عِندَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ ۗ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ إِلَّا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْعِلْمُ بَغْیًا بَیْنَهُمْ ۗ وَمَن یَکْفُرْ بِآیَاتِ اللَّهِ فَإِنَّ اللَّهَ سَرِیعُ الْحِسَابِ [٣:١٩]
دین در نزد خدا، اسلام (و تسلیم بودن در برابر حق) است. و کسانی که کتاب آسمانی به آنان داده شد، اختلافی (در آن) ایجاد نکردند، مگر بعد از آگاهی و علم، آن هم به خاطر ظلم و ستم در میان خود؛ و هر کس به آیات خدا کفر ورزد، (خدا به حساب او می‌رسد؛ زیرا) خداوند، سریع الحساب است.
﴿١٩﴾




«اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً»


طبقه بندی موضوعی

اظهارات یک مرجع تقلید درباره بالا رفتن قیمت نان

khadem zahra | پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ

افزایش قیمت منحصر به نان نمی شود بلکه در بالارفتن قیمت دیگر اجناس هم تاثیرگذار است و افراد به بهانه گران شدن نان، قیمت دیگر کالاها را افزایش می دهند و این سبب بالا رفتن نرخ تورّم خواهد شد.

به گزارش شیعه آنلاین، حضرت آیت‌الله سید «محمدعلی علوی گرگانی» از مراجع تقلید قم در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: ادغام سه وزارتخانه در یک وزارتخانه و ارتباط با عامه مردم سبب سنگینی کار این وزارتخانه می شود و طبیعتا به هر میزان شعب و ادارات مختلفی وجود داشته باشد، امکان دخالت افراد در برخی از مقامات افزایش می‌یابد.

معظم له اطاعت از دستورات الهی و حاکم شدن ضوابط به جای روابط را از جمله اموری دانست که باید سرلوحه مدیران و کارمندان در ادارت قرار گیرد و بیان داشت: نباید به گونه‌ای باشد که به سبب سفارش دیگران حق فردی ضایع شود چون اجرای عدالت در وزارتخانه‌ها و ادارات سبب تثبیت و محکم شدن پایه‌های نظام خواهد شد.

این مرجع گرامی اطاعت از دستورات الهی را مایه سعادت فرد و جامعه دانستند و تاکید کرد: قدرت نظام وابسته به همین وزارتخانه‌ها و ادارات است، و لذا بسیار باید مراقب بود که سفارش‌ها خلاف ضوابط انجام نگیرد. یکی از دغدغه‌های مراجع و علما این قبیل ارتباطات افراد با یکدیگر در ادارات است که سبب رنجش خاطر ما می شود. مسئولان باید در حد توان و قدرت خود مقررات و اصول ضوابط را در ادارات حاکم کنند. در برخی ادارات حتی گاهی یک مسئول بالا دستی به صورت تهدید آمیز بر مسئول پایان دستی کاری را تحمیل می‌کند و نتیجه این روابط غیرقانونی اختلاس میلیاردی می شود که یکدفعه صدای آن در می آید.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی مد ظله به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کردند که فرمود: وقتی خدا امور مردم را به فردی می‌سپارد، آن فرد باید در را بروی مردم باز بگذارد، نتیجه این عمل گرفتار نشدن فرد به تنهایی در قیامت است» متأسفانه یکی از مشکلات امروز در دسترس نبودن مسئول یک نهاد یا اداره است در حالیکه آنها وظیفه دارند نیازهای مردم را در حد توان پاسخگو بوده و برطرف سازند.

معظم له در پایان با اشاره به گران شدن قیمت نان گفت: افزایش قیمت منحصر به نان نمی شود بلکه در بالارفتن قیمت دیگر اجناس هم تاثیرگذار است و افراد به بهانه گران شدن نان، قیمت دیگر کالاها را افزایش می دهند و این سبب بالا رفتن نرخ تورّم خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی