فقط 313 نفر

بیاید یک بار برای همیشه راهمان را انتخاب کنیم

فقط 313 نفر

بیاید یک بار برای همیشه راهمان را انتخاب کنیم

فقط 313 نفر

He is very kind

his name is sun of man

his name is The second Mohammad

به امید روزی که درکنارش برای سلامتیش دعا کنیم نه در انتظارش«الهم عجل لولیک الفرج»


»»
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ ، وَشٰایَعَتْ وَبٰایَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً ««





شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِکَةُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ [٣:١٨]
خداوند، (با ایجادِ نظامِ واحدِ جهانِ هستی،) گواهی می‌دهد که معبودی جز او نیست؛ و فرشتگان و صاحبان دانش، (هر کدام به گونه‌ای بر این مطلب،) گواهی می‌دهند؛ در حالی که (خداوند در تمام عالم) قیام به عدالت دارد؛ معبودی جز او نیست، که هم توانا و هم حکیم است.
﴿١٨﴾

إِنَّ الدِّینَ عِندَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ ۗ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ إِلَّا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْعِلْمُ بَغْیًا بَیْنَهُمْ ۗ وَمَن یَکْفُرْ بِآیَاتِ اللَّهِ فَإِنَّ اللَّهَ سَرِیعُ الْحِسَابِ [٣:١٩]
دین در نزد خدا، اسلام (و تسلیم بودن در برابر حق) است. و کسانی که کتاب آسمانی به آنان داده شد، اختلافی (در آن) ایجاد نکردند، مگر بعد از آگاهی و علم، آن هم به خاطر ظلم و ستم در میان خود؛ و هر کس به آیات خدا کفر ورزد، (خدا به حساب او می‌رسد؛ زیرا) خداوند، سریع الحساب است.
﴿١٩﴾




«اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً»


طبقه بندی موضوعی

انصارالله یمن خواستار تقویت روابط صنعا با ایران

khadem zahra | سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ
انصارالله یمن خواستار تقویت روابط صنعا با ایران                   
سخنگوی جنبش انصارالله یمن، ایران را کشوری قدرتمند در منطقه و هدایت‌گر محور مقاومت اسلامی علیه استکبار جهانی توصیف کرد.

 

به گزارش مصاف،  سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار تقویت روابط صنعا با ایران به عنوان یک قدرت مهم منطقه‌ای شد.

پایگاه خبری یمنی «المراقبون پرس» نوشت: «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن برای نخستین‌بار از شبکه رسمی تلویزیون یمن از ایران و ائتلاف انصارالله با این کشور حمایت کرد و گفت: ایران کشوری اسلامی است که محور مقاومت علیه نیروهای استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل را هدایت می‌کند.

وی در گفت‌وگو با برنامه «مرآة الواقع» گفت: ایران کشوری اسلامی و مقاوم و حامی ملت فلسطین و کشورهای مقاومی مانند سوریه و لبنان است و از جنبش سنی «حماس» در فلسطین که از غزه با دشمن صهیونیستی می‌جنگد، حمایت می‌کند.

عبدالسلام در ادامه از دولت یمن خواست تا در ایران سفارت باز کند و از نظر هیأت دیپلماتیک میان ایران و آمریکا مساوات را رعایت کند. این در حالی است که آمریکا در یمن یک سفیر و مذاکره کننده فوق‌العاده دارد که دست به کارهایی فراتر از یک سفیر می‌زند و از حدود خود تعدی می‌کند.

وی خواستار تعمیق روابط دیپلماتیک یمن با ایران شد و تصریح کرد: ایران کشوری مسلمان، متمدن و قدرتی بزرگ در منطقه است. آمریکا امروز تلاش دارد تا به ایران نزدیک شود و روابط خوبی با نظام این کشور برقرار کند. در چنین شرایطی روابط بر اساس منافع مشترک چیزی است که باید پایه روابط دیپلماتیک یمن با هر کشور عربی و اسلامی از جمله ایران باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی