فقط 313 نفر

بیاید یک بار برای همیشه راهمان را انتخاب کنیم

فقط 313 نفر

بیاید یک بار برای همیشه راهمان را انتخاب کنیم

فقط 313 نفر

He is very kind

his name is sun of man

his name is The second Mohammad

به امید روزی که درکنارش برای سلامتیش دعا کنیم نه در انتظارش«الهم عجل لولیک الفرج»


»»
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ ، وَشٰایَعَتْ وَبٰایَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً ««





شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِکَةُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ [٣:١٨]
خداوند، (با ایجادِ نظامِ واحدِ جهانِ هستی،) گواهی می‌دهد که معبودی جز او نیست؛ و فرشتگان و صاحبان دانش، (هر کدام به گونه‌ای بر این مطلب،) گواهی می‌دهند؛ در حالی که (خداوند در تمام عالم) قیام به عدالت دارد؛ معبودی جز او نیست، که هم توانا و هم حکیم است.
﴿١٨﴾

إِنَّ الدِّینَ عِندَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ ۗ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ إِلَّا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْعِلْمُ بَغْیًا بَیْنَهُمْ ۗ وَمَن یَکْفُرْ بِآیَاتِ اللَّهِ فَإِنَّ اللَّهَ سَرِیعُ الْحِسَابِ [٣:١٩]
دین در نزد خدا، اسلام (و تسلیم بودن در برابر حق) است. و کسانی که کتاب آسمانی به آنان داده شد، اختلافی (در آن) ایجاد نکردند، مگر بعد از آگاهی و علم، آن هم به خاطر ظلم و ستم در میان خود؛ و هر کس به آیات خدا کفر ورزد، (خدا به حساب او می‌رسد؛ زیرا) خداوند، سریع الحساب است.
﴿١٩﴾




«اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً»


طبقه بندی موضوعی

عملیات "شخم زدن زمین" برای شیعه کردن خاورمیانه!

khadem zahra | چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ب.ظ

آنان تلاش کرده اند به ذهن کاربران و مخاطبان خود القاء کنند که فرمانده نیروی دریایی ایران در حال صحبت کردن درباره عملیات "شخم زدن زمین" است.

به گزارش شیعه‌ آنلاین، رسانه های یمنی در جدید ترین ادعای مضحک و مسخره خود مدعی شدند که جمهوری اسلامی ایران عملیاتی را آغاز کرده تا منطقه خاورمیانه را به منطقه ای شیعی تبدیل کند.

بر اساس این ادعای رسانه های یمنی، این عملیات "شخم زدن زمین" نام دارد و قرار است ایران در هر یکی از کشورهای منطقه از طریق یکی از گروه هایی که با آن ارتباط دارد،‌ کل آن کشور را تسخیر کرده و آن را به کشوری شیعی تبدیل کند!

این رسانه های یمنی که مشخص است هدفشان از انتشار این گزارش مورد هدف قرار دادن جنبش الحوثی بوده، در ادامه می نویسند:‌ اهرم فشار و بازوی فعال ایران در یمن هم جنبش الحوثی است. آنان قرار است بعد از اشغال کامل یمن، این کشور را به کشوری شیعی در منطقه تبدیل کنند!

بر اساس ادعای رسانه های یمنی، این طرح ایران از یمن کلید خورده از همین رو مقدار زیادی پول و سلاح برای حوثی ها ارسال شده است!

این رسانه های یمنی در ادامه به ادعاهای مطرح شده توسط "دفتر اطلاع رسانی جنبش سلفی لبنان" استناد کرده و می نویسد: ایران در کشورهای مختلف از جمله یمن از طریق حوثی ها و لبنان از طریق حزب الله چنین سرمایه گذاری کرده است. هدف ایران بی ثبات کردن کشورها و سپس اشغال و شیعه کردن است.

به نوشته این رسانه های یمنی، ایران قصد دارد در سال 2017 صنعا را به یک پایتخت شیعی تبدیل کند از همین رو طی چند سال اخیر تعداد زیادی از حوثی ها به صنعا کوچ کرده و در مناطق و خیابان های مختلف این شهر خانه خریده اند!

لازم به ذکر است، این رسانه های یمنی با هدف طبیعی نشان دادن ادعاهای دروغین خود، تصویر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نیز به عنوان تصویر خبر خود انتخاب کرده اند و در این تصویر وی به سمت یمن اشاره کرده است. آنان تلاش کرده اند به ذهن کاربران و مخاطبان خود القاء کنند که فرمانده نیروی دریایی ایران در حال صحبت کردن درباره عملیات "شخم زدن زمین" است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی